Wednesday, August 19, 2009

youka=)
täna me hüppasime nata.soojenduses oli wiku no normaalne et ütleks et treevis ta ei tahtnud eriti all joosta aga galopis ei olnud nagu vigagi et liht ma vahepeal ei sõitnud tagant piisavalt peale.
kui me hüppama hakkasime siis wikul tuli nagu elu sisse või nii, et alguses tulime normaalselt pärast pidime nii et kui oleme tõkkele otseks saavud siis anname ratsme lonti.seda tehes wiku poisu ei tahtnud üldse edasi liikuda.hiljem kui me tegime viimast hüpet siis ma palusin merlelt et ta paneks korra kõrgemaks.merle ütles et teised ei tuleks aga carol ei pannud seda tähele ja tuli kaa. wiku viimane hüpe oli nii võimas et ma ei tea seda tunnet ei oska lihtsalt kirjeldadagi. seeeee oli niiii MÕNNNNNA!! merle ütles et wiku sirutas ennast nii hästi.ta kiitis kaa et ma andsin nii maksimaalselt järgi kui võimalik. wik ei ole sellist hüpet kunagi varem teinud minul ja sellest on sinult hea meel et sihuke hetk kaa saabus kord =)
homme ma lähen merlele appi võistlustele.

aga saaukani siis =)

No comments:

Post a Comment