Thursday, August 6, 2009

täna ma hüppasin.
alguses hüppasime väikest rist nii soojenduseks koos abilatiga.tulime seda traavis,alguses wiking ei tõmmanud üldse ja ma lihtsalt ei jaksanud teda edasi sõita.siis merla pani kõrgemaks ja võttis lati ära ja ta käskis üks kord hüppel stekki anda.siis ta pingutas hullult järgmisel hüppel ja siis ta hakkas ise juba tõkkele tõmbama.järgmisena hüppasime me ühte lattaeda, kus oli ühe lati peal roheline vaip ja alla oli mingi puu juure tõkk või nii.wiku tuli seda hästi, aga kui merle tõstis seda tõket umbes kolm auku siis wiku hakkas räigelt passima ja pidurdas ja selle peale ma sipsasin stekiga. trenni lõpus oli juba enam vähem, aga mul pole juba ammu nii halba hppetrenni olnud.
aga jah et homme ma arvan et me teema koolisõidutrenni et äkki ma homme kirjutan sis sellest.
sauky

No comments:

Post a Comment