Saturday, August 1, 2009

täna käisime lagedy derbyl.Täna tulid liisi ja kiku kaa oma ponide hornetaga wiltoonaga.nii lahe.meie sõitsime kolmekesi parkuuri kõrgusega 80 cm, teised käisid 60 cm.
ma läksin jumala närvi kui ma nägin madalamat parkuuri.kõige nõmedam oli see et vahepeal sadas suht padukat.ponid sain mõnusalt märjaks =).
parkuuris oli 20 tõket mis sisaldas panketti (kus oli nii et ülesse hüpe siis oli lataed ja siis alla ehk nagu kolm ühes), kahte süsteemi.kõige jubadam tundus mäepeal olev tõke sest seal pidi mäest ülesse sõitma, siis oli hüpa ja kohe läks mägi alla.
derbyl olid väga lahedad tõkked =)!kahjuks ei läinud see aasta hästi kui eelmisel aastal,see aasta ma tõrkusin kahjuks välja väga nõmedal tõkkel. oli kraav kaevatud ja ka lattaed, aga see lattaed oli kraavi taga ja Wiku poiss jäi seda räigelt vaatama ja tõrkus seda kaks korda, kuigi ma andsin endast suht kõi et üle saada.see kord läks nii aga vaatame mis järgmine aasta toob=)!
wikule tehti täna süst nii et ma saan sõitma minna alles teisipäeval ja siis ma teen kerge trenni.aga vaatab mis päev ma viitsin jälle kirjutada.
aga uue tekstini siis.

No comments:

Post a Comment